Wednesday, February 24, 2010

Oh My Life

Setelah sekian lama tidak menulis blog dalam bahasa Melayu, biarlah kali ini coretan memenuhi masa dgn aplikasi bahasa kebangsaan dalam kehadiran singkatan2 biasa.

Minggu ni mmg mgu yg agak lembap bagi aku, maklum la cuti 1mgu yg singkat, jadi utk start balik enjin nak study tu mmg makan masa. Hari Isnin kuliah bjalan seperti biasa dan alhamdulillah, wpun byk rintangan dan cubaan, tapi akhirnya kumpuln aku (bsama Nad, Emi n Bahari)telah berjaya melakukan pembentangan dan menhantar tugasan Cik Bulan. Lega 1 perkara.

Selasa-Mendengar dan menilai dgn teliti presentation dari rakan2....Bagus btol sumber diorang, walhal aku cari hari tu mcm nak giler taw. huhu.....Tapi petang mmg x boleh blah. Kelas Mr Santa menyebabkan aku terlelap seketika sewaktu dia duk berceramah kat depan. Dah la aku x salin pon tugasan tu coz aku sampai lewat, then nak kena hantar mgu depan. wah....harap2 dapat la aku mengahbiskan pembacaan 'Ladang Binatang' dan 'Antara Tikus2 dan Lelaki'......Berat lagi kepala aku.Petang g pasar malam....Burp....

Rabu-Kelas Mr Rizal mcm biase, mendengar presentation yg aku sendiri agak blur.Maklum la, lewat lagi. Cumanya yang menarik adalah utk BEL, kami ada assessment discussion dalam group, y dianggotai oleh Bahari, Pamiey, Meri, Iskandar, Safura dan juga Anis. Aku selaku Chairperson tpakse amek sikap tgu dan lihat kerana perlu jadi se'neutral' yg mungkin utk elakkan bias. Kan best klu aku dapat jadi panel......Xpe la, utk the real meetings we will ask Safura to be the Chaiperson, aku plak jadi sub-ordinates....
Habis kelas aku g gunting rambut, then g beli barangan keperluan kat Tesco....Ajak2 org xda yg nak g, jadi biarlah aku naik bus jer...lega dapat shopping

Malamnya aku ada koko....semakin menarik koko ni....Hopefully I can get an A for this....

Later guys...lapar la plak...

No comments:

Post a Comment