Wednesday, October 14, 2009

Lemau....

Hari ni xtaw la knp dari ml tadi lagi aku rasa khilangan motivasi dalam diri sendiri.....Banyak gle keje yg menanti depan mata tapi aku amek kputusan utk tido jer malam tadi.

I thought by having a nice sleep last night will kills all sort of negative emotion within me, but somehow te same feelings are stil around me, up until this moning class of Mdm Jeba.

I want to excell in my studies, but i need to know who am i first in order to reach my goals....

Ya Allah....adakah ini petanda yg aku semakin jauh dariMu kerana kelalaian dan kealpaanku mengejar dunia???? Ke mana harus ku bawa diri jika aku berdosa padaMu Ya Allah....

Seringkali aku mlewatkan solatku demi menyiapkan apa yg perlu....

Seringkali aku menangguhkan ibadah kepada Mu dalam mengejar hiburan yg melalaikan....

Seringkali aku tlupa bahawa hidup di dunia in cuma satu sandiwara yg semetara...

Ampunkanlah diri hambaMu yg hina ini Ya Allah..Bantulah aku utk mencari nilai diriku yg sebenar,,,,

Permudahkanlah aku mhdapi kpelbagaian kerenah merentasi khidupan...

DariMu aku datang dan kepadaMu jualah tempat aku kembali.....

Amin.....-----

Nukilan Sebelum Peperiksaan Mandarin dan Listening 2
InTEC Libraray
1.10pm....

No comments:

Post a Comment